Okmányirodai ügyintézés



Vállaljuk:


  1. Átíratás

  2. Üzembentartó bejegyzés

  3. Elveszett okmányok lejelentése, pótlása

  4. Rendszámok, egyedi rendszámok kiváltása

  5. Adatváltozás lejelentése

  6. Záradék bejelentése, törlése

  7. Problémás esetek ügyintézése



A jármű vásárlása után a Vevő egyre gyakrabban szembesülhet a következő problémával:



A jármű megtekintése és vételárának kiegyenlítése után csak az okmányirodában, az átíratási folyamat során közlik a leendő új Tulajdonossal, hogy a megvásárolt jármű sajnos nem átíratható. Függetlenül attól, hogy érvényes adásvételi szerződése, érvényes forgalmi engedélye, törzskönyve, megfelelő eredetiségvizsgálati határozata van a járműnek, még különböző okai lehetnek a tulajdonszerzés érvényesítésének.

Vásárláskor hiába kapja meg a Vevő a fenti okmányokat, ha az Eladó nem tájékoztatja, hogy a járművet valamely Hatóság, Hivatal (például adóbefizetés elmulasztása miatt) elidegenítési tilalommal terhelte.


Ilyen eseteknél rövid határidővel vállaljuk azokat az okmányirodában intézendő anyagokat, melyeknél különböző problémák adódnak az átíratásnál ill. ügyintézésnél.


Az alábbi felsorolásban szereplő bármelyik hivatalnál ill. hatóságnál tudunk eljárni országos szinten:


  1. Polgármesteri Hivatalok

  2. Bíróságok

  3. Okmányirodák

  4. Végrehajtó irodák

  5. Nemzeti Adó és Vámhivatal

  6. Rendőrségek